Dordogne (2023)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series X/S / Xbox One
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door UN JE NE SAIS QUOI en UMANIMATION
Uitgegeven door Focus

Je speelt als Mimi, een 32-jarige vrouw die het huis van haar onlangs overleden grootmoeder bezoekt. Als aandenken aan de zomers die Mimi als kind met haar doorbracht in de Dordogne, liet haar grootmoeder haar brieven en puzzels achter om op te lossen, om haar eraan te herinneren het beste uit het leven te halen. Mimi dompelt zich onder in haar jeugdherinneringen en ziet opnieuw door de ogen van het kleine meisje dat zich over alles verwonderde. Dordogne speelt zich niet alleen in het heden af, maar je speelt ook als 10-jarige Mimi. Samen met de puzzels die beide versies van Mimi zullen oplossen, verzamel je foto's, geluiden, objecten en woorden om Mimi's dagboek compleet te maken.