Pentiment (2022)

PC / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Obsidian
Uitgegeven door Microsoft

Stap binnen in een tot leven gebracht kunstwerk en treed in de voetsporen van Andreas Maler, een meesterkunstenaar uit de Beierse Alpen die zich in een wereld van moord, schandalen en intriges begeeft. Pentiment ontleent inspiratie aan manuscripten en houtsneden uit een tijd waarin Europa aan de bakermat stond van grote religieuze en politieke veranderingen.

avatar van solidKevin
Vandaag een aantal uurtjes in Pentiment gestoken. Niet een game die ik normaal gesproken zou spelen, maar aangezien het (een klein team van) Obsidian is, wilde ik het wel een kans geven. Tot nu toe geen spijt van.

avatar van FlorisV
Interessant hoor! Ik hou hem in de gaten.