As Dusk Falls (2022)

Xbox One / Xbox Series X/S / PC

Ontwikkeld door Interior Night
Uitgegeven door Microsoft

Een interactief drama waarin de levens van twee families gedurende dertig jaar met elkaar verstrengeld raken. Het begint in 1998 met een mislukte overval in een klein stadje in Arizona. De keuzes die je vervolgens maakt, hebben grote gevolgen voor de personages in dit compromisloze verhaal over verraad, opoffering en veerkracht. Speel het verhaal telkens opnieuw om totaal verschillende uitkomsten voor de personages te onthullen. Zo ontdek je dat elke beslissing onverwachte consequenties kan hebben. Komen jouw personages er zonder kleerscheuren vanaf? Wat voor soort mensen zullen ze uiteindelijk worden?