Dead Space (2023)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S
Shooter / Action

Ontwikkeld door Motive
Uitgegeven door Electronic Arts

In deze remake stap je in de schoenen van de ingenieur Isaac Clarke. Hij krijgt de taak om een groot mijnschip te repareren, maar dan gaat er iets verschrikkelijk mis. De bemanning van het schip is afgeslacht en Isaac zijn geliefde partner Nicole is verdwaalt. Nu moet hij alleen bewapend met zijn gereedschap op zoek gaan naar Nicole, terwijl vijandige wezens genaamd Necromorphs zijn leven in gevaar brengen.

• vanaf 27 januari 2023 te koop voor de PC
  • vanaf 27 januari 2023 te koop voor de PlayStation 5