Lost Ruins (2021)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Platform / Action

Ontwikkeld door ALTARI
Uitgegeven door Dangen

In dit 2D side-scrolling survival-actiespel speel je als een jong meisje dat ontwaakt op een vreemde kerker, zonder haar herinneringen. Gelukkig wordt ze gered door de mysterieuze tovenares, Beatrice. Met haar hulp begin je aan een gevaarlijke reis om antwoorden te vinden. Verken de donkere en gevaarlijke ruïnes, vecht tegen de afschuwelijke monsters die er ronddwalen en breng diens gruwelijke bazen neer.