The Sorrowvirus (2019)

Alternatieve titel: The Sorrowvirus: A Faceless Short Story

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Watchmaker
Uitgegeven door Watchmaker en Eastasiasoft

Volg het avontuur van Wyatt Heyll, een jongeman die het vanaf jonge leeftijd zwaar te verduren heeft door een aantal ziektes. Als Wyatt bijna doodgaat, geven zijn ouders hem een paranormale substantie, het Sorrowvirus. Dit besmet de menselijke ziel en zorgt ervoor dat hij niet overgaat naar het hiernamaals. Hierdoor kan iemand in het Vagevuur komen, waar ze kunnen genezen en weer levend kunnen worden. Elke keer als Wyatt terugkeert, keren ook de kanker en ziektes sneller terug dan daarvoor. Wyatts ouders laten hem telkens weer opnieuw sterven terwijl zij organische deeltjes onderzoeken die ze in het Vagevuur hebben gevonden, waarmee ze hem misschien voor eens en voor altijd kunnen genezen. Wyatt is al zo vaak gestorven en wil gewoon dat het ophoudt. Jouw doel is Wyatt te bevrijden van zijn eeuwigdurende foltering. Ga in eerstepersoonperspectief door angstaanjagende omgevingen, los puzzels op en ontdek aanwijzingen om Wyatts tragische verhaal te ontrafelen. Met vier eindes in zicht is er slechts één het ware pad.