Last Days of Lazarus (2022)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Darkania Works en GrimTalin
Uitgegeven door GrimTalin

Last Days of Lazarus is een first-person avonturenspel met een krachtig verhaal, opvallende visuals en bovennatuurlijke elementen, dat sterk is geïnspireerd door het postcommunistische Roemenië, zijn onrustige geschiedenis, griezelige locaties, religieuze overtuigingen en vreemd bijgeloof. Na de zelfmoord van hun moeder keert Lazarus terug naar zijn zus Lyudmila. Terwijl het verhaal zich ontvouwt, ontmoet je dubieuze personages waarvan je hun corrupte versie van de waarheid moet zien te ontrafelen. Je worstelt niet alleen met je eigen duistere verleden, maar ook met het oplossen van de mysteries die je zijn opgelegd en ondanks alles blijft hopen op verlossing.