Gungrave G.O.R.E. (2022)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / PC

Ontwikkeld door Iggymob
Uitgegeven door Prime Matter en Plaion

Word Magere Hein en maai je vijanden in stijl neer met Death Ronin Grave (Dode Ronin Grave), ontworpen door Ikumi Nakamura. Zin om terug in de tijd te gaan naar 2004 voor een ouderwetse overdosis actie? Dan zit je goed met O.D. Grave (Overdosis Grave), waarmee je avontuur een nostalgische trip wordt. In Gungrave G.O.R.E ben je de stoere antiheld die je altijd al had willen zijn. Maai hordes vijanden neer in een bloederig ballet waarin het kogels regent. Beleef een verhaal vol wraak, liefde en trouw in een geweldige third-person shooter die het beste van oosters en westers gamedesign samenbrengt.

avatar van TonyTHorror
Beetje jammer dat ik in het eerste level al door de vloer zak en in een grijze void terecht kom, precies op een checkpoint en daardoor helemaal opnieuw mag beginnen Eerste indruk is verder wel positief haha

TonyTHorror schreef:
Eerste indruk is verder wel positief haha
Da's nog eens een positieve ingesteldheid. Hopelijk komt er dan wel snel een patch aan.