The Walking Dead: Our World (2018)

Android / Apple iOS
Action / Simulation

Ontwikkeld door Next Games
Uitgegeven door Next Games

Dit locatiegebaseerd augmented reality spel dompelt je onder in de zombie-apocalyps. Knal en hak de walkers aan gort in echte AR-omgevingen op basis van je locatie! Zuiver je straat, je buurtparkje, je appartement, en je slaapkamer, van het ondode gespuis. Bundel je krachten met Rick, Daryl, Michonne en al je favoriete personages uit de serie en maak je omgeving zombie-vrij!