Disney Planes: Fire & Rescue (2014)

Alternatieve titel: Planes: Fire & Rescue

Nintendo Wii U / Nintendo Wii / Nintendo 3DS / Nintendo DS
Flight / Adventure
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Game Machine
Uitgegeven door Little Orbit

In deze Disney game, gebaseerd op de film Planes: Fire & Rescue, is het brandgevaar weer hoog in Piston Peak Park! Vanwege de vele noodoproepen, is het werk te zwaar voor één teamlid, dus je zal moeten samenwerken als een team om het park veilig te houden voor de dieren en bezoekers. Dusty en zijn elite brandweervrienden hebben jouw hulp nodig om de woedende bosbranden in toom te houden door water op te scheppen, smokejumpers af te zetten en puin te ruimen!