New Tales From The Borderlands (2022)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Gearbox
Uitgegeven door 2K

Bepaal het lot van de altruïstische wetenschapper Anu, haar ambitieuze, "straatslimme" broer Octavio en de krachtige frogurt-gooiende Fran. Met niks te verliezen en alles te winnen, klauw en bedrieg je je een weg door vijf spannende hoofdstukken vol met schietende slechteriken, buitenaardse beesten en heerlijke taco's. De Borderlands zitten niet alleen vol met Vault Hunters, psycho's en CEO's van wapenbedrijven — maar ook met onderdrukte, dappere burgers die gewoon hun leven leiden. Met een aantal oude en nieuwe gezichten, inclusief assassin bot - die comedian wil worden - en een minder moordzuchtige bandiet dan normaal, is dit onvergetelijke verhaal een schot in de roos voor nieuwe en oude fans.