Lunistice (2022)

PC / Nintendo Switch
Platform

Ontwikkeld door A Grumpy Fox
Uitgegeven door Deck13

Een simpele 3D platformer, geïnspireerd door het 32-bit tijdperk van de Playstation 1 en Sega Saturn. Volg de avonturen van Hana De Tanuki door haar dromen! Ren, spring door een oud altaar, een waterpark of een wereld die bestaat uit voedsel. Verken verschillende fantasierijke gebieden en begeleid Hana naar de eindbestemming: de maan, en ontrafel vele mysteries onderweg

Kwam ik vandaag tegen op de E-shop. Retro-styled 3D platformer maar kost maar 4.99 en als ik de reviews op youtube even bekijk (ondermeer op Switchcorner en Nintendolife) lijkt me dit eerlijk gezegd best een aardige titel om in huis te halen vroeg of laat. Voor die prijs hoef je het niet te laten vind ik. Enkel een kwestie dat ik even wil afwachten wat dit weekend allemaal de sales in gaat ivm Black Friday.

Heeft overigens ook een demo op de Switch.

Edit:...en die demo speelt best lekker. Het is echt wel een precisie platformer en een flinke stap terug naar de dagen van de PS1, Dreamcast of N64, maar het werkt wel.