One Piece Odyssey (2023)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Ilca
Uitgegeven door Bandai Namco

De beroemde piraat Monkey.D.Luffy, beter bekend als Straw Hat Luffy, en zijn Straw Hat Crew, zeilen over de New World op zoek naar het volgende eiland en het volgende avontuur dat ze te wachten staat. Maar tijdens hun reis komen ze in een storm terecht en lijden ze schipbreuk. Ze spoelen aan op een prachtig tropisch eiland dat voortdurend omringd is door gevaarlijke stormen... Luffy is zijn bemanning kwijt en begint alleen aan een groots, nieuw avontuur om zijn vrienden te vinden en te ontsnappen van het eiland! Gevaarlijke nieuwe vijanden, weerzinwekkende natuurkrachten en meer gevaren liggen op de loer! Speel als verschillende leden van de Straw Hat Crew in een klassieke RPG die zich afspeelt in de populaire One Piece-wereld.

One Piece Odyssey review - In één klap verslaafd aan de anime | Power Unlimited - pu.nl
Een 7

Ik heb One Piece: 1 keer eerder gespeelt op de Wii U ik vond het wel aardig misschien moet ik er weer eens mee aan de slag.

avatar van AdrievMer86
Wel geweldig dat het nu een RPG is geworden en keek hier erg naar uit.
Nog steeds kijk hier wel naar uit, al las ik veel over te gemakkelijke moeilijkheidsgraad.
Natuurlijk kan dat gefikst worden door middel van updates.
Wacht zelf op een mooie ps5 budget prijs. Mooi voor de jrpg collectie.