Mahjong Solitaire (2022)

Android / Apple iOS
Puzzle

Ontwikkeld door Smoking Gun
Uitgegeven door Netflix

Geniet van honderden tile-matching puzzels. Rust thema's en achtergronden uit, waaronder die van "Stranger Things", om de look en feel van het spel te veranderen. Eenvoudig maar nooit gemakkelijk, het spel daagt spelers uit om tegels te matchen om ze van het bord te verwijderen. Verwijder alle tegels en je wint.

Ik speel deze game via Netflix op Android. Het is echt de fijnste Mahjong Solitaire game die ik ooit heb gespeeld. En denk dat ik er toch wel > 15 gespeeld heb door de jaren heen!

Een echte Mahjiang connaisseur (trouwens welcome ba-ack of zo)

Dit weekend ook weer af en toe gespeeld, heerlijk om af en toe een aantal van deze puzzels te spelen en er is een enorme hoeveelheid beschikbaar. Ziet er prachtig uit, klinkt mooi, speelt soepel.

Ook tof zijn de verschillende dingen zoals thema's en avatars die je kunt unlocken en de daily challenges. En alles zonder reclame of paywalls, wat een verademing!

Ik speel de game met Stranger Things thema, aanrader

Van mij 3,5*, topper in zn genre, enige punt van kritiek is dat er een modus ontbreekt waarbij je tijd wegtikt en je hi-scores neer kunt zetten, vandaar geen hoger cijfer.