Beacon Pines (2022)

PC / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Hiding Spot
Uitgegeven door Fellow Traveller

Beacon Pines is een schattig en griezelig avontuur dat zich afspeelt in een mysterieus boek. Als lezer van het boek moet jij de reis van Luka tot een goed einde brengen. Er gebeurt iets vreemds in het oude pakhuis aan de rand van de stad, en Luka en zijn vrienden lijken de enigen te zijn die het opmerken. Ga laat naar buiten, maak nieuwe vrienden, ontdek verborgen waarheden en verzamel de woorden die de loop van het lot zullen veranderen!