Rise of the Ronin (2024)

PlayStation 5

Ontwikkeld door Koei Tecmo en Team Ninja
Uitgegeven door Sony

Een open-world RPG waarin zwaardgevechten centraal staan. Japan staat op de rand van een grote verandering: het einde van de 300 jaar lange Edo Periode is in zicht. De regeerders onderdrukken de bevolking terwijl het Westen een burgeroorlog aan probeert te zetten. Tijdens deze chaotische tijden neem je de rol van Ronin aan, een strijder die voor niemand buigt en zijn eigen pad maakt. Ga op reis door deze historische werelden en word een meester van de verschillende wapens.