Octopath Traveler II (2023)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Square Enix en Acquire
Uitgegeven door Square Enix

Begin aan een avontuur dat helemaal van jou is. Het verhaal speelt zich af in Solistia, waar diverse culturen van oost tot west gedijen en nieuwe industrieën floreren. Bevaar de zeeën en verken alle uithoeken van een wereld die nooit hetzelfde is. Iedere reiziger heeft een unieke set Path Actions die ze kunnen gebruiken om met dorpelingen te vechten, voorwerpen te bemachtigen, anderen mee te nemen op reis en nog veel meer. Waar ga je heen? Wat ga je doen? Jij bepaalt welk pad je bewandelt.