9 Years of Shadows (2022)

PC / Nintendo Switch
Platform / Action

Ontwikkeld door Halberd
Uitgegeven door Freedom

Een vreselijke nacht heeft voor eeuwig het lot veranderd van een jong kind en, samen met haar, alles wat de mensheid kent. Negen jaar lang is de wereld verwikkeld in schaduwen en word de kleur uit de wereld gezogen. Alle vreugde en hoop is hiermee verloren gegaan. Veel dappere helden hebben zich gewaagd om het kwaad te stoppen, maar tevergeefs, niemand is geslaagd. Dat was zo, tot één heldin opstond met slechts een hellebaard en moed van staal. Zij betreedt het Talos Kasteel en gaat de strijd aan waar ieder verloor.

• vanaf maandag 10 oktober te koop voor de PC