Kirby: Squeak Squad (2007)

Alternatieve titels: Kirby Mouse Attack | Hoshi no Kābī: San'jō! Dorocche Dan

Nintendo DS / Nintendo Wii U

Ontwikkeld door Flagship en Natsume
Uitgegeven door Nintendo en HAL

Het is een rustige dag in Dreamland en Kirby wil net starten met zijn favoriete moment van de dag: Snacktijd. Net wanneer hij zijn aardbeientaartje op wilt eten schiet er iets of iemand voorbij en neemt de taart mee. Bij bedenkt zich dat het zijn rivaal King Dedede was die zijn taart stal en gaat op weg naar zijn kasteel, onderweg ontmoet hij de Squaek Squad, een bende vreemde muizen die uit is op kostbare schatten. Kirby weet het Kasteel te bereiken en King Dedede te verslaan. Dan verschijnt de Squaek Squad nogmaals en steelt King Dedede’s schatkist. Wanneer de dievenbede probeert te vluchten ontwaakt King Dedede, kwaad werpt hij Kirby naar de bende die hun evenwicht verliezen en in een diepe kuil vallen..

avatar van Princess Piranha
Hopelijk kan ik er ooit nog op stemmen...... Waarom krijgt Replay hem niet binnen!!! Ik heb het in de zomervakantie besteld maar heb het nu nog steeds niet

spelfreak
zo te zien ben ik de enigste die dit spel kent ik vind het een leuk spel goede actie

spelfreak
ps dat zie je ook aan me naam ik ken alle spllen van de 21 eeuw

avatar van Princess Piranha
spelfreak schreef:

Uuhm, nou er zijn wel degelijk een hoop mensen die het kennen. ^^'

avatar van Car-freak
dit is inderdaad een leuk spel en jij bent niet de enigste die deze game kent

avatar van Denhette
Een heel leuk en luchtig spel, maar ik had het diezelfde avond nog uitgespeeld. Kirby mag dan niet bepaald bekend staan om zijn hoge moeilijkheidsgraad, maar het mag net dat ietsje meer uitdaging hebben.