Penny Blood (2025)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Yukikaze, Studio Wildrose en Shade
Uitgegeven door Yukikaze

In een alternatief New York van de jaren '20 volgen we privédetective Matthew Farrell, terwijl hij een vreemde zaak probeert op te lossen. Erfgenaam van een oude kracht die hem in staat stelt om in monsterachtige wezens te transformeren, gebruikt hij deze enkel in dienst van het Bureau of Investigation, om de bovennatuurlijke bedreigingen van Malice te bestrijden. Bij het onderzoek naar een uitbraak van monsters in een gesticht, belandt hij een globaal complot, dat reikt van Amerika tot aan Europa en Azië. Gelukkig krijgt hij de hulp van, de half mechanische, Emilia Dawson van de Britse inlichtingendienst en Suseri Otsuki van de Japanse Kamuzumi-organisatie.

Shadow Hearts revival!

Nog zo'n serie die helaas uit mijn klauwen is weten te ontsnappen destijds