Mozart Requiem (2022)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Hoplite
Uitgegeven door Hoplite, GS2 en Funbox

Het is 1788 en Wolfgang Amadeus Mozart is in Praag om de inaugurele vertoning van zijn beroemde opera, Don Giovanni, op te voeren. De lof die hij hiervoor ontvangt is universeel, maar al snel zullen de gebeurtenissen de hoofdstad van Bohemen doen beven. Ver verwijderd van het voetlicht is een verschrikkelijke samenzwering gaande, bedoeld om Joseph II, de Oostenrijks-Hongaarse keizer en weldoener van Mozart, te onttronen. Beroofd, gemanipuleerd en beschuldigd van moord, moet het muzikale wonderkind zijn weg vinden door het 18e-eeuwse Praag, om deze samenzwering te stoppen!