Lost Eidolons (2022)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Ocean Drive
Uitgegeven door Ocean Drive

Het land van Benerio was ooit een schitterend koninkrijk aan zee. Toen kwam de veroveraar, Ludivictus, die de wereld in brand stak. Nu is Benerio een onderdrukte provincie in een afbrokkelend rijk waar corruptie de enige echte meester is. Stap in de laarzen van Eden, een charmante huurling-kapitein gedwongen om rebellencommandant te worden wanneer zijn dorp meegesleurd raakt in de oorlog. Verzamel bondgenoten en houd stand tegen het keizerlijk leger en diens angstaanjagende monsters.

• vanaf donderdag 13 oktober te koop voor de PC