Wanted: Dead (2023)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Soleil
Uitgegeven door 110 Industries

De breinen achter Ninja Gaiden brengen een nieuwe heldin tot leven. Hannah Stone: een cyberpunk zwaardvechter met een geweer die geen genade toont. Zij moet het in Hong Kong opnemen tegen legers aan kwaadaardige krijgers die de veiligheid van de burgers terroriseren. Raak verwikkeld in een complot tussen de politie, gangsters en het leger in dit futuristische avontuur!

Fonzzz002 (crew)
Ziet eruit als een "zo slecht dat het goed is" titel. Kon goed lachen om de demo die op Gamescon voorbij kwam. Er vliegt zovel bloed in het rond dat Mortal Kombat subtiel lijkt. Vooral de monotone uitspraken van de vijanden (die om de 2 tellen herhaalt worden) zijn niet OK.