Raubritter (2022)

Simulation / RPG

Ontwikkeld door Medieval Bytes
Uitgegeven door Sartorian

In het middeleeuwse Europa was het een hard gelag om de jongere broer te zijn. Oudere bloedverwanten zagen je vaak als een bedreiging voor hun land en titels. Vaak werden jongere broers onteigent, afgezet, uitgeworpen, of zelfs vermoord. Verdreven broeders waren te trots om als boer te werken of als ellendige huursoldaat te dienen. Dus vormden ze bendes en begonnen kooplieden in de nabijgelegen landen te beroven. In tegenstelling tot de andere rovers was deze groep goed opgeleid, uitgerust en gemotiveerd. Zij werden Raubritters genoemd...