Video Horror Society (2022)

multi player / online

Ontwikkeld door Hellbent
Uitgegeven door Hellbent

Het kwaad is ontwaakt in je lokale videotheek... Gruwelen die ooit beperkt bleven tot het scherm ontsnappen nu uit hun VHS banden en worden dodelijke realiteit. Video Horror Society is een spannend vier-tegen-één asymmetrisch actie-eerbetoon aan de horrorfilms van de jaren '80. Probeer als lokale tiener te overleven en ontsnappen, of kruip in de huid van het "Monster van de Week" en richt een klassieke slachting aan!