Roadwarden (2022)

PC / Macintosh
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Moral Anxiety
Uitgegeven door Assemble

Jij bent de Wegwijzer. Een dappere vreemdeling die zijn leven op het spel zet om een ​​verschil te maken in deze grimmige wereld. Hoewel de meeste mensen nooit een eenzame reis door de wildere delen van het land zouden wagen, aanvaardt jij die strijd gewillig. Bewaak reizigers, verbind geïsoleerde dorpen, ondersteun handelaren en weer aanvallende wezens, bandieten en ondoden af. Als een machtig koopmansgilde een beroep op je diensten doet, wacht je een reis naar de onbekende vlakken van een mysterieus schiereiland...