Terminator: Resistance - Annihilation Line (2021)

PC / PlayStation 5
Shooter / Action

Ontwikkeld door Teyon
Uitgegeven door Reef

Ga, in deze uitbreiding op Terminator: Resistance, voorbij de vuurlinie van de machines, om een ‚Äč‚Äčessentiële missie te voltooien onder leiding van verzetsheld Kyle Reese. Het verzet heeft zojuist hun eerste infiltrant verslagen, maar voor Jacob Rivers is er geen tijd om uit te rusten. Er zijn orders van John Connor zelf om te gaan helpen bij het onderzoek naar Northridge Outpost, een civiele nederzetting die op mysterieuze wijze is stilgevallen. Is dit het werk van Skynet? En leven de burgers nog? Om antwoorden te vinden, moeten Rivers, samen met een klein team van verzetssoldaten het gevaarlijkste gebied betreden... het land voorbij de Annihilation Line.

avatar van Nomak
Nu wil ik wel een PS5.

Hoe kunnen ze de base game nu wel op de Xbox uitbrengen en de DLC niet? Weird. Ben hier wel benieuwd naar maar om hem nu nog een keer te spelen op de PS5.. hmmm....

mrdig schreef:
Hoe kunnen ze de base game nu wel op de Xbox uitbrengen en de DLC niet? Weird.

Inderdaad! Nu moet ik de game nog spelen (wel een stuk gedaan maar iets anders kwam ertussen destijds) en toen ik zag dat er DLC kwam vond ik dat best leuk. Feit dat ze het dan op inderdaad op 1 platform achterwege laten is knullig. Of het zou alsnog een late release moeten krijgen?

avatar van FlorisV
Prima DLC, had ik een stuk langer plezier mee dan met veel andere, vaak overgeprijsde DLC: 16 uur speeltijd. Het verhaaltje is simpel, je gaat op reddingsmissie met Kyle Reese.

De lompere T-600 wordt hier geintroduceerd. Daarnaast nog een speciale eindbaas, maar verder zie je dezelfde Terminators. Het blijft leuk en grafisch is het hele mooie DLC.

Raar is wel dat je geen crafting meer kunt doen in de laatste uren. Zo zijn er wel meer gameplay elementen die weinig tot niet gebruikt worden: hacking, lockpicking. En interessante choke points om lasermijnen en dergelijke te kunnen gebruiken kom je ook niet tegen. In dat opzicht was het reguliere spel wat gevarieerder en had die betere level designs.

Inderdaad vreemd dat deze enkel voor PC uitkwam. Het gebeurt wel bij meer spellen, bijvoorbeeld Shadow Tactics. De DLC daarvan (Aiko's choice) was ook PC only. Het verhaal daarbij was dat het omzetten teveel werk was. Snapte ik geen kont van, aangezien die met het vrij universele pakket Unity gemaakt is.

Maar nu waren de laadtijden wel veel korter op de PC...dus ik denk dat ik Robocop van deze ontwikkelaar waarschijnlijk ook voor Steam ga kopen zodra er een leuke aanbieding is ergens.

FlorisV schreef:

Is dat enkel de DLC? Want als ik dat zo lees is dit dus even lang qua gameplay of langer dan de main game (of althans volgens heel wat mensen, ik moet er zelf nog aan beginnen).

avatar van Nomak
Sinner Volgens Howlongtobeat is de speelduur van de DLC ongeveer 5 uur.

Nomak schreef:
Sinner Volgens Howlongtobeat is de speelduur van de DLC ongeveer 5 uur.

Oh ok. Dan zou de 15-16 uur ongeveer kloppen met de speelduur van main game + DLC. Vind ik een DLC van die 5-6 uur lengte nog redelijk lang.

Ik vergeet trouwens altijd dat howlongtobeat bestaat. Had ik ook even kunnen naar kijken idd