High On Life (2022)

PC / Xbox One / Xbox Series X/S
Shooter / Adventure

Ontwikkeld door Squanch
Uitgegeven door Squanch

Vers van de middelbare school, zonder baan en zonder ambitie, heb je niets in het verschiet.. Tot een buitenaards kartel de mensheid wil gebruiken om de aarde in te nemen! Nu is het aan jou om, samen met een team charismatische pratende wapens, de held te spelen en de dodelijkste intergalactische moordenaars te worden die de kosmos ooit heeft gezien. Reis naar talloze locaties overal in de kosmos en neem het op tegen de boosaardige Garmantuous en zijn bende apenkoppen!

• vanaf 13 december te koop voor de PC
  • vanaf 13 december te koop voor de Xbox One