I'm in Love With Your Dead Grandmother (2022)

PlayStation 4

Ontwikkeld door Kimulator's Films
Uitgegeven door Kimulator's Films

Hallo, ik ben Noa. Ik ben 28 jaar oud en heb nog steeds geen enkele date in mijn leven, ik ben op zoek naar een levenscoach die me kan helpen bij het uitzoeken van de moeilijke keuzes in mijn dagelijks leven, weet je? Ik heb gelukkig een date met een meisje genaamd Michelle. Ze is een beetje te jong naar mijn smaak, ik heb liever mensen die ouder zijn dan 70 jaar. Het is maar een voorkeur, maar ik ben bereid om haar eens te proberen. Kun je me alsjeblieft helpen deze date met haar niet te verpesten? Alstublieft? Ik zal soms om uw hulp vragen over hoe te reageren of wat te doen. Dank je!

What the actual flying fuck did I stumble into?

Een moderne Plumbers Don't Wear Ties. Voor zover dit een game te noemen valt is het één van de slechtste die ik ooit gezien heb. Moest ff dubbel checken of ik niet per ongeluk op een slechte youtube video was geland. Maar nee, deze is gewoon te koop in de PS Store. Ze mogen hun criteria echt wat strenger maken.

zeer wansmakelijk en erg bedenkelijk

Heeft de PS4 eindelijk weer een nieuwe exclusive gaanjulie zeuren? Maar eerlijk - wansmakelijk vind ik het niet, heb wel eens ergere toogpraat gehoord in een bruine kroeg of onzin gelezen op social media, en imo wijst alles erop dat het een poging tot zwarte humor moet zijn.

...alleen zowel de trailer als de korte stukjes die ik nog gezien heb in een walkthrough ware verre van grappig. Schiet zijn doel dus voorbij.

Ik zie me dit dus zelfs niet voor de welluidende rijs van 0.99€ in huis halen mocht het ooit ergens anders op verschijnen.

'Not smart and not funny'.

Da's wat ik bedoel, sommige zaken zijn zo slecht, dat ze gewoon ... slecht zijn. Dit ziet er al vanaf letter 1 als een heel goedkoop miskleuntje uit, dat heel hard moet schreeuwen om een beetje aandacht te krijgen (wat het dan door ons ook krijgt).

Is al zijn tweede "game"...

Proberen ‘m nu zelfs te pushen in de sale ze schamen zich nergens voor.