Valkyrie Elysium (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Soleil
Uitgegeven door Square Enix

In lang vervlogen tijden wierp Ragnarok, het einde der tijden, zijn schaduw over de rijken. De Alvader Odin schiep met zijn laatste krachten een afgezant van verlossing, Valkyrie. Haar enige taak was het redden van een verdoemde wereld. Begeef je moeiteloos in de strijd en voer razendsnelle acties uit met het nieuwe Soul Chain-systeem. Gebruik talloze nieuwe vaardigheden en skills waarmee Valkyrie verwoestende combo's kan uitvoeren.

• vanaf 11 november te koop voor de PC