FIFA 23 (2022)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

Speel de grootste voetbaltoernooien met zowel het heren- als damestoernooi van de FIFA World Cup die na de release als updates naar FIFA 23 komen, speel voor het eerst met damesclubteams en geniet van cross-playfunctionaliteit waarmee het makkelijker wordt om tegen vrienden te spelen. Geniet van een nieuwe manier van spelen en stel je droomselectie samen met FUT Moments en een opnieuw ontworpen Teamgeestsysteem in FIFA Ultimate Team, of laat je voetbaldromen uitkomen in het speltype Carrière waarbij je je persoonlijkheid bepaalt als speler of je als manager aan de slag gaat zoals sommige van de grootste namen uit het voetbal.

De allerlaatste FIFA ..naja onder die naam dan!

Ik kan wel weer zeggen dat ik deze EA cashcow niet ga spekken, maar dan hou ik mezelf voor de gek want ik koop dit meteen bij release, erger me weer en zeg over een jaar hetzelfde.

avatar van legian
Ajax&Litmanen1 Je klinkt net als een collega van me. De cirkel doorbreken is toch erg lastig blijkt elke keer weer.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Je kunt dit keer iig zeggen dat je voor het laatst een FIFA titel aanschaft

Misschien maar es fysiek halen dan, de allereerste FIFA heb ik nl ook fysiek (op floppies)