Lost Grimoires 3: The Forgotten Well (2017)

PlayStation 5 / Xbox Series X/S / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Macintosh / Android / Apple iOS / Windows Phone

Ontwikkeld door World-LooM
Uitgegeven door Artifex Mundi

Koning Raphael keert terug na een overwinning op het leger van de mysterieuze Elf Sylvanheir. Terwijl het volk het feest voorbereidt, vermoedt zijn zuster - verbaast door zijn vreemde brieven - dat hij onder een vloek lijdt en dat er elk moment en oorlog kan uitbreken. De oorlog tussen het Koninkrijk Phoenix en het bezeten leger van elfen en hun leider Sylvanheir staat op het punt te eindigen. Terwijl zijn onderdanen wachten op zijn terugkeer, heeft zijn zuster, de alchemist, bange vermoedens. Vreemde brieven, door haar broer verzonden tijdens de laaste weken van de oorlog en verschrikkelijke nachtmerries doen haar concluderen dat er iets mis is met de koning. Zij vermoedt dat hij op een of andere wijze verbinding heeft met de bewoners van het Donkere bos die de mensen van het Elfenrijk hebben betoverd. Heeft de protagonist gelijk over dit alles? Wat voor roemloze geheimen liggen er te wachten in het legendarische verleden? Zal de alchemist het gecompliceerde plot ontrafelen, en de vroegere zonden van het Koninkrijk goed maken en haar broer redden?

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.