TimeSplitters (2000)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Free Radical
Uitgegeven door Eidos

De Timesplitters proberen de mensheid tegen te werken om door middel van tijdreizen allerlei zaken te veranderen, zowel in het verleden als in de toekomst. Jij moet met een van de aangewezen karakters dit proberen tegen te houden.

avatar van Princess Piranha
Had eerst deel 2 gedaan. En een tijdje terug pas deze. Dus dan merk je wel echt heel erg veel verschil! Hoewel ik niet echt goed ben in shooters is het toch wel tof!

Ik heb alleen Deel 2 gespeeld op de Game Cube, deze heb ik nog nooit geprobeerd waarom is een goeie vraag .

avatar van Zuzuu
Dat zou je moeten doen, het is wel een leuke spel.

Heb deze ook nooit gespeeld, maar heb 2 en 3 heel veel gespeeld. Is deze nog ergens verkrijgbaar?

the deftone schreef:

Op Bol.com niet meer helaas maar op Ebay vast wel.

ok, ik zal dan eens op Ebay gaan kijken..

avatar van Princess Piranha
Hier hadden we het bij de Replay gezien voor maar 10 euro. Dan kan je het niet laten liggen hè?

avatar van Gizzmann
Je kan wel zeggen dat hij tweede hands is ja, hij maakt allemaal ongezonde geluiden wanneer je hem in de Playstation 2 stopt
Maar het is wel een erg tof spel, ben er pas ana begonnen en hij heeft nu een 3,5. Wie weet nog een verhoging na het vaker spelen.

Meestal geef ik hoog omdat ik het spel leuk vind enz...maar naarmate je gaat kijken naar je andere stemmen en het spel vaker speelt zakt het stemgemiddelde bij mij altijd een ½ punt lager. Heb dit spel zoals eerder gezegd nog nooit gespeeld maar wie weet kom ik deze is een keer tegen en dan koop ik hem.

JohnWilliams schreef:

Op Bol.com niet meer helaas maar op Ebay vast wel.

Je kunt het ook proberen op marktplaats, maar als je graag games wil kopen, moet je dat even melden op het forum, zodat alle gebruikers het zullen zien. Wie weet, misschien heeft iemand het.

Je kan het hier plaatsen...

Forum.

JohnWilliams schreef:
Je kan het hier plaatsen...

Forum.

Het best is om het hier te plaatsen.

avatar van Mega Man
Ergens laat in 2003 wist ik Timesplitters 1 nog ergens te krijgen in de Platinum versie. Het viel me op dat deze nogal simplistischer was dan TS2. maar toch ligt hier de roots van Timesplitters serie. En sommige levels vond ik best goed zoals Bank, Mansion en Castle. Ook de animaties in het karakter keuze scherm was voor mij nieuw. Dit omdat ik het misste in Ts2 waar de poppetjes gewoon rond draaiden. Gelukkig keerden de animaties weer terug in Timesplitters 3.

neo (crew)
Ja, zo mis je nog eens dingen als je alle veranderingen en ontwikkelingen van na het N64 tijdwerk 'moet' inhalen.... Nu sinds circa een half jaar een Gamecube heb, ben ik langzamerhand aan het kijken wat er allemaal voor bijzondere games zijn uitgebracht de afgelopen jaren. De nieuwe generatie volgt wel weer over een paar jaar. De Medal of Honor reeks heeft mij al overdonderd als spelervaringen die ik nog nooit eerder had beleefd en nu kom ik dan uit bij Timesplitters. Timesplitters is notabene gemaakt door een deel van het oude team van Rare die opstapte na Goldeneye en Perfect Dark. Als groot liefhebber van Rare zit ik (sinds een minuut of 20 geleden) flink in mijn handen te wrijven.... Helaas is deel 1 er niet voor de Cube.

neo (crew)
En na een paar jaar het spel maar eens gekocht. Nu maar eens een Playstation 2 aanschaffen... Ik vermoed dat de quote op de hoes voor mij compleet van toepassing is: ''Finally, the game worth buying a Playstation 2 for''.