Overwatch 2 (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
multi player / online

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Blizzard

Het is tijd om je te herenigen met de helden van Overwatch! in dit tweede deel van de team-based shooter worden weer intense zes-tegen-zes wedstrijden gestreden. Ook zijn er dit keer co-op Hero Missions, elk met korte herspeelbare campagnes. De cast van unieke helden heeft elk een set unieke verwoestende vermogens, zoals tijdsmanipulatie, teleportatie, mortiervuur, jet-packs en hamsterballen.

• vanaf dinsdag 4 oktober te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf dinsdag 4 oktober te koop voor de PC
  • vanaf dinsdag 4 oktober te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf dinsdag 4 oktober te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf dinsdag 4 oktober te koop voor de Xbox One
  • vanaf dinsdag 4 oktober te koop voor de Xbox Series X/S

Zin in

In het begin Overwatch veel gespeeld, maar al enkele tijd links laten liggen. Deze week even de Beta proberen