Castle Morihisa (2022)

PC / Nintendo Switch
Card / Strategy

Ontwikkeld door Smokingbear Studio
Uitgegeven door Thermite

Sinds generaal Tokugawa van het shogunaat de nieuwe militaire wet heeft uitgevaardigd, is geen van onze afgezanten, die naar Ishikawa's infame kasteel Morihisa waren gestuurd, levend teruggekeerd. Geruchten gaan dat lord Ishikawa Shinjuku een poging tot troonroof plant. De grote strategist Metsuke Yagyu Munenori heeft een spion nodig om kasteel Morihisa binnen te breken en de waarheid te achterhalen.

avatar van FlorisV
Een van de vele sales op Steam nu. Schijnt net te moeilijk te zijn, maar het is ook 1 van de weinigen waarbij je net als met Neoverse tijdens de battle gewoon kunt shoppen. Dus ben benieuwd,