Samurai Riot (2017)

PC / Nintendo Switch
Fighting / Adventure

Ontwikkeld door Wako Factory
Uitgegeven door Wako Factory en Hound Picked

Samurai Riot is een 2D co-op Beat 'em Up met een twist! Coördineer je aanvallen met je partner, het co-op systeem evalueert en beloont je op basis van hoe goed je samenwerkt. Speel als Sukane of Tsuruamaru, twee charismatische krijgers die verscheurd worden tussen hun plicht en hun overtuiging. Volg het pad van eer, of handel naar je hart, richting acht unieke eindes.