The Plucky Squire (2023)

PC / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door All Possible Futures
Uitgegeven door Devolver Digital

Volg de magische avonturen van Jot en zijn vrienden, tweedimensionale verhalenboekpersonages die de driedimensionale wereld buiten de pagina's van hun boek moeten ontdekken. Wanneer de kwaadaardige Humgrump zich realiseert dat hij de schurk van het boek is, voorbestemd om te verliezen, schopt hij Jot uit zijn pagina's en verandert het verhaal. Om het gelukkige einde van het boek te herstellen zullen Jot en zijn vrienden uitdagingen moeten aangaan, die ze nog nooit hebben gezien...

Verassing van Summer Fest 2022 voor mij.

Dit ziet er toch geweldig uit!?!

avatar van legian
Helemaal mee eens. Dit was een van de high lights van de afgelopen niet-E3 week. Ben hier erg benieuwd naar.