Legend of the Blue Warrior (2020)

Nintendo Switch
Action / Shooter

Ontwikkeld door Vikalb
Uitgegeven door Vikalb

Aphrodite is ontvoerd door het kwade leger. Alles lijkt verloren, maar er is nog hoop. Na een aantal jaren te hebben gevochten, keert Popolon terug naar het koninkrijk om uit te rusten en te genezen van de wonden die hij in de gevechten heeft opgelopen, maar bij aankomst ontdekt hij dat het koninkrijk is verwoest en Aphrodite ontvoerd. Alleen hij kan haar redden en het koninkrijk bevrijden van de demonen. Ga mee met Popolon in een ongelooflijk avontuur dat je door de Demonenlanden voert op zoek naar de godin Aphrodite. Vecht tegen allerlei soorten monsters en verzamel ongelofelijke wapens om jezelf te verdedigen. Beleef een episch avontuur vol moed en dapperheid.