The Marauder Chronicles: Curse Over Valdria (2021)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Mambo Dancing Shrimp
Uitgegeven door Gamuzumi

De charmante mannelijke hoofdpersoon Dayren Vel'sharek moet van zijn meester een gezworen vijand elimineren. Hij maakt een epische reis waarin zowel zijn loyaliteit als zijn charmes op de proef worden gesteld. Ontdek een uitgestrekt koninkrijk vol prachtige en machtige vrouwen die je kunt ontmoeten terwijl je belangrijke beslissingen neemt die het verloop van het verhaal later kunnen beïnvloeden. Maar wees op je hoede. Tussen al deze mogelijke veroveringen schuilt de onheilspellende Marauder, de schepper van duistere monsterlijke wezens die onzekerheid en onverwachte gebeurtenissen brengen.