Millie and Molly (2020)

Commodore 64/128 / PC / Macintosh / Apple iOS / Android / Nintendo Switch
Puzzle / Platform

Ontwikkeld door Below the Tower
Uitgegeven door Below the Tower, Bobr.Games, BitmapSoft en Thalamus

Millie and Molly is een puzzel-platformspel dat makkelijk te leren is en moeilijk weg te leggen. Kun jij de zusjes helpen zich een weg te klimmen, duwen en graven door 100 levels om de kwaadaardige monsters te verslaan? Met retro-geïnspireerde graphics en muziek in vijf themazones, neemt Millie and Molly je mee op een avontuur als geen ander. Als je een fout maakt, kun je gewoon de terugspoelfunctie gebruiken om iets anders te proberen.