Armed 7 (2008)

Alternatieve titel: Armed 7 DX

PC / Nintendo Switch / Nintendo Wii U / Sega Dreamcast

Ontwikkeld door Astro Port
Uitgegeven door Henteko Doujin, Joshpod, Storybird, Nyu en CuriousFactory

Armed 7 is een horizontale mech Shoot 'em Up. In 1989, 12 jaar nadat het Gogoh-leger de Aarde probeerde binnen te vallen in Supercharged Robot Vulkaiser, bedreigt de terroristische organisatie "Neo Loran Order" de wereld terwijl ze vecht voor wereldheerschappij. Het is aan het nieuwe mech-leger van de Earth Federation om de Neo Loran Order te verslaan en hun geheime superwapen uit te schakelen, dat alleen bekend is onder de codenaam "Armed Seven".