PandaBall (2019)

PlayStation 4 / Nintendo Switch
Action / Sports

Ontwikkeld door GetAGame
Uitgegeven door GetAGame

Op een ver afgelegen eiland ligt de wereld van Pamuria. Een tropisch eiland met een scala aan verschillende omgevingen, van dichte jungles, zandstranden, bergtoppen en zonnige kliffen. Over het geheel genomen een verborgen utopie, buitengesloten en verborgen voor de rest van de wereld, te midden van een onbekende oceaan. Op Pamuria leven de dieren in perfecte harmonie met de omgeving en de oceaan rondom het eiland, en met het eiland dat alles biedt, van voedsel en water, onderdak en comfort - gewoon alle basisbehoeften. Elk dier op Pamuria is een herbivoor en het belangrijkste dier is de Panda. Zonder direct gevaar en een geweldige omgeving voor voortplanting: het leven op Pamuria is perfect! Maar als het leven zo vredig en "perfect" is, begint er uiteindelijk een gevoel van verveling te ontstaan. Welkom bij Pamuria! Speel in 1 tegen 1 multiplayer. Versla je tegenstander door gebruik te maken van verschillende power-ups en ballen. Stijg in niveau en ontgrendel nieuwe panda‘s en kaarten om mee te spelen. Ontgrendel nieuwe voorwerpen voor elke panda door hun individuele opdracht te voltooien.