Sports Car Driver (2017)

Android / Apple iOS / Nintendo Switch
Racing / Simulation

Ontwikkeld door Hybrid Touch
Uitgegeven door Aidem en PixelMob

Wat is een betere manier om een prachtige kuststad te verkennen dan van achter het stuur van een luxe sportwagen? Kies een van de voertuigen en toon je rijvaardigheid in deze veeleisende omgeving. De stad is je grootste vriend en je grootste vijand. Ze zal je verbazen en verbazen met haar uitzichten, terwijl ze je volledige aandacht opeist met haar smalle straatjes en overvolle kruispunten.