Sakura Succubus V (2022)

Alternatieve titel: Sakura Succubus 5

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Winged Cloud
Uitgegeven door Winged Cloud en Gamuzumi

Na verschillende succubi ontmoet en verleid te hebben, is Hiroki klaar om een rustig leventje te gaan leiden met zijn harem. Maar het lot heeft andere plannen nadat Hifumi betrokken raakt bij prinses Stephania Sofia Maria Isabella, een edelvrouw uit het kleine Europese land Astoria. Stephania vraagt Hifumi om bij haar te blijven in Astoria zodat ze haar karuta kan leren en haar verhalen over Japan kan delen. In Astoria ontmoet Hiroki zowel prinses Stephania en haar trouwe dienstmeisje Elizabeth en raakt bevriend met hen. Naarmate de dagen verstrijken beginnen zowel de prinses als haar dienstmeisje interesse te tonen in Hiroki. Schuilt er misschien meer achter Elizabeth dan ze laat merken? En wat voert ze eigenlijk in haar schild?