Family Vacation: California (2011)

Apple iOS / Macintosh / PC / Nintendo Switch
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Ocean
Uitgegeven door Big Fish en Ocean

Ga mee met de familie Simmons op hun familievakantie naar het zonnige Californië in dit gezinsvriendelijke avontuur. Ga naar het strand, ga naar een balspel en neem een achtbaan in het themapark voordat je de familie helpt om mee te doen aan de spelshow. Help Barb de hoofdprijs te winnen en de hele familie om hun geweldige reis naar Californië te vieren.

Geinig, Big Fish die een game publisht van Ocean