Deliver Us Mars (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door KeokeN
Uitgegeven door Frontier Developments

Deliver Us Mars, het vervolg op Deliver Us The Moon, is een sfeervol sci-fi-avontuur en biedt een meeslepende ervaring als astronaut. Verken nieuwe gebieden tijdens een bloedstollende missie om de ARK-kolonieschepen terug te vorderen die gestolen zijn door het mysterieuze Outward. Tien jaar na de Fortuna-missie staat de mensheid dichter bij de afgrond dan ooit. De jongste astronaute van de aarde, Kathy Johannson, voegt zich bij de Zephyr en haar bemanning tijdens hun laatste missie. Ze moeten de ARK-kolonieschepen terugvorderen die gestolen zijn door het mysterieuze Outward en zorgen dat de mensheid overleeft. Ga aan boord van de Zephyr en reis van de aarde naar het oppervlak van Mars. Overleef in de barre, meedogenloze omgevingen terwijl je de geheimen probeert te onthullen die Outward heeft achtergelaten. Gebruik zowel je hersenkracht als je spierkracht om mentale en fysieke uitdagingen aan te gaan, zoek de ARKs, en ontdek de reden voor de noodoproep die je hier heeft gebracht.

• vanaf 27 september te koop voor de PC
  • vanaf 27 september te koop voor de PlayStation 4