Call of Duty: Modern Warfare II (2022)

PC / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Infinity Ward
Uitgegeven door Activision

Call of Duty: Modern Warfare II voert spelers mee in een ongekend wereldwijd conflict, waarin de iconische Operators van Task Force 141 weer terugkeren. Spelers strijden zij aan zij met hun vrienden voor een echt meeslepende ervaring, van kleinschalige en enerverende tactische infiltratie-operaties tot streng geheime missies.

• vanaf 28 oktober te koop voor de PC
  • vanaf 28 oktober te koop voor de PlayStation 4