Mickey Storm and the Cursed Mask (2021)

Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Action / Racing

Ontwikkeld door Triangle
Uitgegeven door Lion Castle en Orange One

Welkom in 's werelds grootste waterpark. In dit resort vol wilde avonturen en spannende waterglijbanen kunnen alleen jij en je zus de gemene Dr. Fisher stoppen. Met behulp van de magie van een mysterieus masker heeft deze gemene schurk het hele park betoverd om eindelijk je ouders in de val te laten lopen. Waarom? Omdat ze niemand minder zijn dan de wereldberoemde Storm-spionnen! Spring, glij en ren door een reeks uitdagende 2,5D-waterglijbanen om Dr. Fisher neer te halen en je ouders te redden. Maar verwacht geen walk in the park. Vanwege de vloek zijn alle attracties volledig out of control! Elk gebied is gevuld met gevaren, obstakels en vijanden die in elke hoek op je wachten. Dus zet je schrap voordat je wordt weggevaagd. Gelukkig sta je er niet alleen voor, want je wordt bijgestaan door je unieke spionagevlogging-drone B.U.D.D.Y.