Adrenaline Rush: Miami Drive (2014)

Android / Apple iOS / Nintendo Switch
Action / Racing

Ontwikkeld door Baltoro
Uitgegeven door Bulkypix en Cool Small Games

Je bevindt je te midden van een politieachtervolging. Ervaar de adrenaline en opwinding. Dit is Adrenaline Rush - Miami Drive. Spookrijden, crashes en botsingen, duizelingwekkende snelheden ‒ en dat allemaal in drukke steden en op volle snelwegen. Het is jouw taak om te ontsnappen aan je achtervolgers, munten te verzamelen en zo veel mogelijk voertuigen te rammen.