Teenage Mutant Ninja Turtles III: The Manhattan Project (1992)

Alternatieve titel: TMNT 3

Nintendo Entertainment System / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Het zelfde principe als in het voorgaande deel; kies je favoriete turtle en versla zoveel mogelijk vijanden en vecht jezelf een weg naar Shredder. Iedere turtle heeft nu individuele speciale aanvallen.

Een duidelijke sequel van deel 2 en persoonlijk vind ik deze net wat lekkerder spelen. De laatste Turtles game uitgekomen op de NES.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Dit heet Manhattan Project omdat...Manhattan uit de grond gezogen wordt? Het heeft duidelijk niets te maken met een geheime operatie en atoombommen, dus ja ik denk het.

avatar van FunkStarr
hinse schreef:

Vind hem zelf ook lekkerder spelen, terwijl het toch deel 2 is wat de klassieker status toebedeeld krijgt. Overigens wel terecht maar ik vind deze beter.

avatar van FunkStarr
Deze is trouwens erg lastig, ik was als jochie er ook wel wat beter in want laatst gespeeld en het viel niet mee. Turtles II was ook al pittig maar deze is nog pittiger.